.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ بانك تجارت به خبر مندرج در شمال نيوز
شمال نيوز: در پي درج خبري با عنوان "تعلل بانک تجارت بیمارستان نیک درمان آمل را نیمه‌کاره گذاشت" در پايگاه خبري شمال نيوز، جوابيه اي از سوي سرپرستي مديريت بانك تجارت استان مازندران صادر شد،كه عينآ درج مي گردد.

شمال نيوز: در پي درج خبري با عنوان "تعلل بانک تجارت بیمارستان نیک درمان آمل را نیمه‌کاره گذاشت" در پايگاه خبري شمال نيوز، جوابيه اي از سوي سرپرستي مديريت بانك تجارت استان مازندران صادر ش،كه عينآ درج مي گردد.

مديريت محترم پايگاه خبري تحليلي شمال
با سلام و تحیت و اکرام ،احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 22/5/92 با موضوعيت شکوائیه بیمارستان نیک درمان آمل علیه عملکرد اعتباری بانک تجارت موارد ذیل جهت استحضار و تنویر افکار عمومي بعرض می رساند : ‌ لذا خواهشمند است بر اساس رسالت خطیر اطلاع رسانی عیناً نسبت به درج جوابيه بانك تجارت اقدام گردد.
"بانک تجارت استان مازندران بعنوان یکی از موسسات مالی اعتباری ، همواره و همگام با سیاست های بانک مرکزی ج. ا.ا در جهت شکوفایی اقتصاد جامعه حركت و وظیفه خطیر خود می داند تا بر اساس رسالت سازمانی ضمن حفظ منافع و مصالح سازماني ، امانت داری صادق و امین برای بیت المال و کلیه مشتریان محترم خود از هر قشر و طبقه باشد.
الحمدا... در طی این مدت شاهد موفقیت های درخشانی در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بوده ایم و مسلم است این موقعیت ها در ابتدا معطوف به لطف خداوند متعال و همچنين برخورد صادقانه با مشتریان عزیز و همراهی آنان می باشد و در تصدیق این مدعا مي توان لوح های تقدیر متعددی که مدیران مختلف استانی و کشوری و همجنين سازمان هاي مردم نهاد"NGO " در جهت پاسداشت تکریم واقعی مشتریان از سالیان متمادی در سابقه عملکردی خود بعنوان رتبه اول طرح تكريم حائز شده است به سمع و نظر مخاطبین محترم برساند و اما در خصوص رخداد موضوعه بدواً‌ معروض مي دارد: بانك تجارت عليرغم
درخواست اوليه هيات مديره محترم بیمارستان نیک درمان بمبلغ 8/000/000/000 ریال با ملحوظ قرار دادن مساعدت ويژه بمبلغ 10/654/000/000 ریال در سال 1383 افزون بر خواسته پرداخت نموده است و همچنين مزيد بر پرداخت هاي قبلي مبلغ 50/000/000/000 ريال را هم مصوب كه 40/000/000/000ريال آن از محل طرح های زودبازده و 10/000/000/000 ریال تا اسفند ماه سال 1390 از محل منابع بانک اختصاص یافت و يقينا پرداخت هاي جديد مي بايست با نظارت و پیشرفت كار توام باشد و تطويل دوران 82 ماهه ساخت با توجه به تخصیص منابع بانكي معطوف به عملكرد مجري " بيمارستان نيك درمان آمل" مي باشد و درحال حاضرعليرغم تمهيدات بانك در ارتباط با تقسيط بدهي و متعاقبا آمادگي جهت احياء بدهي گذشته هيچ گونه اقدامي از سوي بيمارستان صورت نگرفته است و بالطبع از آنجائیکه بانک بعنوان حلقه واسطه في مابين سپرده گذاران ، سهامداران و از طرفي ديگر بیمارستان محسوب مي گردد الزاما محق به حفظ منابع بيت المال بوده فلذا قصوري مرتبط برعملكرد بانك نمي باشد و خسران حاصله جزء لاينفك مجري است.
متأخراً از آن سايت محترم انتظار می رفت قبل از مشخص شدن چگونگی رخداد در ثبت و درج آن پرهیز می نمود و اطلاع رسانی را از مبادی رسمی خود انجام می داد و در صورت عدم حصول نتیجه اقدام به درج موارد فوق می نمود تا موجبات مخدوش شدن تابلوی پرافتخار بانک تجارت و پرسنل خدوم آن که خدمتگزاری بر مردم این مرز و بوم را از افتخارات خود می داند به واسطه سوء تدبیر فراهم نگردد.

 با تشكر  بانک تجارت مديريت شعب استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روابط عمومي بانك تجارت مازندران 27 مرداد 1392
از همكاري شما صميمانه سپاسگزارم. - روابط عمومي بانك تجارت مازندران
م ح 28 مرداد 1392
با سلام از اطلاع رسانی بانک تجارت خصوصا زحمات خداپسندانه مدیریت های وقت و فعلی استان. و. همچنین دوایر نظارتی آنان قدردانی می شود انشالله همواره موءید من عندالله گردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.